1.3.2022 | Ostosympäristö, Uutiset, Kaupunkiympäristö
Upea ja tavoittava Sokos Helsinki - Shopping Wall 360
Ulkomainosverkostomme laajenee Helsingin ydinkeskustassa Sokos tavaratalon uusilla Shopping Wall 360 mainospinnoilla. Mainospinnat on sijoiteltu tavaratalon jokaiselle seinälle – niiden kautta tavoittaa tavaratalon ympärillä liikkuvat kävelijät, pyöräilijät sekä autoilijat tehokkaasti ja näyttävästi.
Olympiavuonna 1952 valmistunut ikoninen Sokos tavaratalo sijaitsee aivan Helsingin ydinkeskustassa. Tavaratalon sijainti Suomen vilkkaimmaksikin nimetyn risteyksen kulmalla mahdollistaa sen, että mainospinnat tavoittavat laajasti ydinkeskustassa liikkuvat kävelijät, pyöräilijät sekä autoilijat. Sokoksen ohi kulkevat niin Helsingin pääkaduksikin kutsuttu Mannerheimintie kuin Helsingin sisääntuloväylien yhdistäjä Kaivokatu. Sokos sijaitsee myös päärautatieaseman vierellä, joka on kävijämäärillä mitattuna Suomen vilkkain yksittäinen rakennus. Tavaratalossa palvelevat vaatteisiin ja asusteisiin keskittyneet osastot, päivittäistavarakauppa, ravintoloita sekä ylimmissä kerroksissa sijaitseva hotelli.
360 asteen näkyvyys
Sokos Shopping Wall 360 mainospintoja on yhteensä viisi. Pinnat sijoittuvat näyttävästi Sokoksen sisäänkäyntien yhteyteen ja jokainen Sokoksen seinä on saanut oman pintansa. Mainospinnat näkyvät Mannerheimintien, Kaivokadun, Postikadun sekä Asema-aukion suuntaan. Asema-aukiolle suuntautuvassa seinässä näyttäviä pintoja on yhteensä kaksi. Modernit näyttömme ovat päällä 24/7, joten niiden kautta on mahdollista tavoittaa halutut kohderyhmät vuorokauden ympäri.
ostopolulla vaikuttaminen
Clear Channel suoritti yhdessä tutkimusyritys Consumer Compassin kanssa suuren Ostopolkututkimuksen syksyllä 2018. Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten tottumuksia ostoksilla käymisen, kauppakeskusten sekä päivittäistavaramyymälöiden suhteen.
Ostopolkututkimuksen mukaan suomalaiset ovat innokkaita kaupassakävijöitä. 68 % käy päivittäistavaraostoksilla useamman kerran viikossa, ja käyntikertojen määrä korostuu erityisesti lapsiperheissä. Kauppalistoja ei laadita kovin tarkasti etukäteen, sillä ainoastaan kolmannes vastaajista tietää tismalleen mitä aikoo ostaa. Monet täydentävät kauppalistaa vielä matkalla kauppaan.
Ostosmatkan aikana onkin hyvä mahdollisuus vaikuttaa tuleviin päätöksiin, sillä 67 % suomalaisista kertoo tekevänsä lopullisen tuotevalinnan vasta kaupassa. Näkyvyys ostosmatkan varrella on tärkeää, mutta mainoksen esittäminen ostopaikassa tai sen välittömässä läheisyydessä viimeistelee ostopolun ja takaa viestin tehokkaan läpimenon.
S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa sekä niiden välittömässä läheisyydessä sijaitsevat Store Digital -mediapintamme mahdollistavat asiakkaan puhuttelun siellä missä ostopäätökset tehdään. Yhdistämällä Sokos Helsinki - Shopping Wall 360 -mediapinnat Store Digital -verkostoon pystyt vaikuttamaan asiakkaan ostopolkuun tavaratalon ulko- ja sisäpuolella.
Lataa Ostopolku-oppaamme ja inspiroidu »
Kuluttajan ostopolun tuntemisesta tehoa kampanjaan »
Ydinkeskusta haltuun isoilla digitaalisilla mainospinnoilla
Helsingin ydinkeskustassa sijaitsee myös muita isoja digitaalisia mediapintojamme. Kampin The Wall, Lasipalatsin The Rex ja Musiikkitalon The Fame ovat kaikki kivenheiton päässä Sokoksen uusista digitaalisista mediapinnoista. Yhdistämällä muita valtavia mainospintoja Sokos Helsinki Shopping Wall 360 -mediapintoihin luot ainutlaatuisen ja näyttävän kokonaisuuden, joka ei jää ydinkeskustassa liikkuvalta huomaamatta. Musiikkitalon The Fame näytön aineistossa on sama resoluutio kuin Sokoksen uusissa näytöissä, joten The Famen yhdistäminen Sokos Shopping Wall 360 pintoihin käy vaivattomasti. Sokos Shopping Wall 360 tarjoaa ainutlaatuiset mainospinnat aivan Helsingin ydinkeskustasta.
Tutustu Isot Digit -ratkaisuihimme »
KIINNOSTUITKO? OTA MEIHIN YHTEYTTÄ JA SUUNNITELLAAN TARPEISIISI SOPIVA RATKAISU!
Jaa sisältö: