29.8.2023 | Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia
Pramea kokonaisuus tavoittaa Suomen vilkkaimmassa rakennuksessa
Helsingin ydinkeskustan premium-pintojen tarjonta sai kesällä vaikuttavaa vahvistusta. Keskeinen sijainti Helsingin sydämessä sekä suuret kaksipuoliset mainosnäytöt tekevät kokonaisuudesta ainutlaatuisen – se tavoittaa joukkoliikenteen keskiössä päivittäin satojatuhansia ihmisiä.
Helsingin päärautatieasemaa odottaa suuri muodonmuutos – asemalle rakennetaan entistä kattavammat ja houkuttelevammat palvelut, ainutlaatuista rakennusperintöä kunnioittaen. Osana uudistusta myös meidän mainospintamme ovat kokeneet muutoksia, kun asemalaiturin staattiset megabannerit saivat uuden ja vaikuttavan digitaalisen ilmeen. Kyseessä on junamatkustajat tervetulleeksi Helsinkiin toivottava The Platform.
FI /Platform/
1. lava
2. alusta
3. koroke
4. asemalaituri
The Platform sijaitsee nimensä mukaisesti Päärautatieaseman asemalaiturilla. Nimi viittaa myös vaikuttavaan alustaan, lavaan tai korokkeeseen, jolla brändisi loistaa voimakkaana edelläkävijänä.
Ensiluokkainen lisä kasvavaan digitaaliseen verkostoomme
Tarjoamme kattavasti vaikuttavia premium-pintoja Helsingin ydinkeskustassa – The Platform on vetovoimainen ja upea lisä keskustan isojen digipintojen joukkoon. Suurimmat digitaaliset mainospinnat parhaimmilla paikoilla tarjoavat ainutlaatuisen estradin brändinrakennukselle. Ydinkeskustan näyttävät mainospinnat antavat mahdollisuuden toistaa viestiäsi ja luoda merkittävän muistinjäljen.
Lue lisää Helsingin keskustan premium-pinnoista »
Tavoita Suomen vilkkaimmassa rakennuksessa, kohtaamisten ja matkustamisen keskiössä
Eliel Saarisen suunnittelema Päärautatieasema on yksi Helsingin tunnetuimmista maamerkeistä ja Suomen vilkkain rakennus: sen läpi kulkee päivittäin jopa 250 000 ihmistä. Helsingin päärautatieasemalta pääsee yli 200:lle asemalle ja yli 60:een kaupunkiin Suomessa, joten mainostaja voi tavoittaa matkustajia ympäri Suomen kätevästi yhdessä paikassa.
Päärautatieasema tulee vilkastumaan entisestään uusien houkuttelevien palvelujen johdosta. Asemarakennukseen nousee upeita ravintoloita, kahviloita ja muita liikkeitä, jotka saavat entiset läpikulkijat palaamaan jäädäkseen. Päärautatieasema tulee olemaan entistä vahvemmin matkustamisen keskittymän lisäksi paikka, jossa vietetään aikaa, kohdataan ystäviä ja luodaan elämyksiä.
The Platform ja The Grand Central Double yhdistettynä – näy näyttävästi Päärautatieaseman sisällä sekä ulkona
Herätä huomiota Päärautatieaseman näyttävimmillä mainosratkaisuilla – tavoita kätevästi sekä saapuvat että lähtevät matkustajat. Yhdistämällä sisätilan The Grand Central Doublen ja asemalaiturin The Platformin näyt aseman tavoittavimmissa keskittymissä ulkona ja sisällä. Massiiviset digitaaliset näytöt sijaitsevat juna-aikataulujen molemmilla puolilla, johon matkustajien katseet luonnollisestikin kohoavat.
The Platform ja The Grand Central Double
Tiesitkö?
1. Helsingin päärautatieasema
-
- Helsingin päärautatieasemalta pääsee yli 200:lle asemalle Suomessa sekä sen läpi kuljetaan yli 60:een kaupunkiin viikottain – tavoita koko Suomi yhdessä lokaatiossa
-
- Suomen vilkkain rakennus – sen läpi kulkee päivittäin jopa 250 000 ihmistä
-
- Päivittäin yli 800 lähtevää junaa
-
- Päärautatieaseman kautta kuljetaan tyypillisesti useamman kerran viikossa – hyödynnä toiston voimaa
- Päärautatieaseman kautta kuljetaan tyypillisesti useamman kerran viikossa – hyödynnä toiston voimaa
2. Digitaalinen mainonta
Digitaalinen ulkomainonta tuo mukanaan uudenlaisia mahdollisuuksia yhä luovemmalle, tehokkaammalle ja kohdennetummalle mainonnalle säilyttäen kuitenkin samalla ulkomainonnan ainutlaatuiset ominaisuudet, kuten ohittamattomuuden, tavoittavuuden ja huomioarvon. Panostamme Clear Channelilla suuresti digitaalisuuteen – Tarjoamme Suomen kattavimman digitaalisen mainosverkoston sekä erinomaisia kohdentamisen työkaluja.
Digitaalisuus tuo lisää tehokkuutta:
-
- Liikkuva kuva lisää 24 % enemmän katsekontakteja
-
- Liikkuvalla kuvalla on 60 % pidempi katseluaika
-
- Ajankohtainen mainos lisää 32 % enemmän sitoutuneisuutta
-
- Ajankohtainen mainos lisää 20 % enemmän huomioarvoa
-
- Paikkasidonnaisen mainoksen viesti ymmärretään 53 % paremmin
-
- Paikkasidonnaisella mainoksella on 18 % parempi huomioarvo
- Paikkasidonnaisella mainoksella on 18 % parempi huomioarvo
3. Isot premium-digipinnat
ovat otollinen keino rakentaa brändin mainetta – tunnettujen ja ikonisten brändien suorastaan odotetaan olevan esillä näyttävillä mainospinnoilla. Näkyminen isoilla ulkomainospinnoilla vahvistaa katsojan positiivista mielikuvaa brändistä. Kuluttajat mieltävät digitaalisilla premium-pinnoilla näkyvät brändit voimakkaiksi, korkealuokkaisiksi ja ikonisiksi. Premium DOOH yhdistetäänkin kaikkiin kuluttajien määrittelemiin maineikkaan brändin mittareihin. Lue lisää!
Tutustu kaikkiin isoihin pintoihin ja ota Helsingin keskusta haltuun premium-pintojemme kautta: The Wall | The Scene | The Rex | The Fame | The Grand Central | Sokos 360
Lähteet
1. Cog Research, 2016
2. Paarautatieasema.fi
Jaa sisältö: