*Tarjous ei koske viikkojen 26-34 erikoishinnoittelukampanjoita tai vuosipaikkatoteutuksia eikä viikkojen 26-30 Jättitaulukampanjoita.
Tutustu asiakascaseihin ulkomainonnasta.
Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Tutustu ja inspiroidu ulkomainonnasta!
Uniikki mediaympäristö, joka tarjoaa brändeille parhaan tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön aina lomailevista perheistä B2B-päättäjiin ja edelläkävijöihin.
Tavoita niin pyöräilijät, autoilijat kuin kävelijät kesällä!
Myymälämedia tavoittaa kesällä, nyt myös uutena Turun alueella!
Jotta voisimme tehdä tästä kesästä vieläkin houkuttelevamman ulkomainoskesän, tarjoamme -20% lisäedun* digitaalisista ja staattisista ratkaisuista sekä lentoaseman sarjatuotteista. #PlatformForSummer
Kysy lisää tarjouksistamme sekä kustannustehokkaista mainospaketeistamme ja varmista näkyvyytesi siellä missä kuluttajat liikkuvat.
*Tarjous ei koske viikkojen 26-34 erikoishinnoittelukampanjoita tai vuosipaikkatoteutuksia eikä viikkojen 26-30 Jättitaulukampanjoita.
Lue miten 3 Kaveria päätti hyödyntää kesää ja lanseerasi ensimmäisen ulkomainoskampanjansa S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa.
Kampanjan ajoitus onnistui loistavasti, sillä uudet jäätelöpuikot saatiin kuluttajille tutuiksi juuri ennen kesähelteitä!
K-Market ja dynaaminen Piknik-sää -mainoskampanja houkutteli kaupunkilaiset viettämään piknikiä säästä riippumatta.
Piknik-teemaiset mainokset vaihtuivat sään mukaan. Sateella mainoslaite kannusti ohikulkijoita viettämään sisä-piknikiä
ja auringon paistaessa muistutettiin, että sää on loistava piknikin viettoon.
Lue asiakastarinoitamme ja ihastu ulkomainonnan vaikuttavuuteen! »
Helsinki-Vantaan lentoasema tarjoaa brändeille parhaan tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön aina lomailevista perheistä B2B-päättäjiin ja edelläkävijöihin. Tyypillinen kävijä viettää lentoasemalla noin 2-3h.
Toukokuussa aukeaa uusi turvatarkastus ja lähtevien aula aukeaa täyteen kapasiteettiin. Heinäkuu on ulkomaanmatkojen osalta kesäkauden suosituin matkustuskuukausi ja esimerkiksi Finnair lentää kesällä yli 60 kohteeseen.
Lentoasema on erinomainen valinta silloin, kun haluat tavoittaa kuluttajat ympäri Suomen tai kansainvälisesti hyödyntämällä vain yhtä mainosympäristöä. Lentoasemaratkaisujen hyödyntämistä kannattaakin harkita sekä sellaisenaan että osana muita kampanjoita.
Kaupunkipyöräpalvelu kattaa lähes koko Helsingin alueen! Kaupunkipyörät ovat varma kevään merkki ja pyörällä liikkuminen kasvaa kesäisin jopa kuusinkertaiseksi muihin vuodenaikoihin nähden.**
Downtown Digital -verkostolla tavoittaa niin kävelijät, pyöräilijät kuin autoilijat vaikuttavilla pinnoilla!
Tutustu muun muassa näihin tavoittaviin ratkaisuihin:
Tiesitkö 💡 Kaupunkipyörät henkilöstöetuna tukevat työntekijöiden hyvinvointia.
Huhtikuun alusta alkaen on ollut mahdollista tavoittaa kuluttajat ostopäätöksen äärellä myös Turun alueella, kun Turun Osuuskauppa liittyy mukaan Store Digital -verkostoon. Alkuvaiheessa verkostossa on mukana viisi Prismaa ja 18 S-marketia.
Store Digital -verkosto on uniikki mainosverkosto, jolla kasvatat tuotteesi myyntiä. Tavoita kuluttajat ostopäätöksen hetkellä ympäri Suomen.
Store Digital -verkosto on kasvanut vuosittain, ja tällä hetkellä verkosto kattaa yhteensä kolmetoista osuuskauppa-aluetta, noin 1500 näyttöä parhaimmilla paikoilla ja noin 55 miljoonaa kontaktia viikossa!
Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin.
Miksi käyttää ulkomainontaa?
Tutustu ja inspiroidu ulkomainonnasta!
Ulkomainonta tavoittaa ison osan suomalaisista kustannustehokkaasti ja näyttävästi, se herättää huomiota ja inspiroi sekä luo ilmiöitä.
Olemme valmiita auttamaan eri näkyvyysmahdollisuuksissa. Inspiroidu eri vaihtoehdoista, keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisuista saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen ja hyödynnä kesäetumme!
Tarjoamme -20% lisäetu* digitaalisista ja staattisista ratkaisuista sekä lentoaseman sarjatuotteista. Lisäetu koskee viikkoja 26-34.
*Tarjous ei koske viikkojen 26-34 erikoishinnoittelukampanjoita tai vuosipaikkatoteutuksia eikä viikkojen 26-30 Jättitaulukampanjoita.
Lähteet:
¹) Bauer Media, Asiantuntija- ja mainostajatutkimus 05/2020 ²)Lähde: Tilastokeskus, Työvoimatutkimus. ³) Tilastokeskus, Suomalaisten matkailu 2020. ₄)Tilastokeskus 2020. Suomen kesä tilastojen valossa 2020 **)YLE 2020. Ekonomistit katsoivat vuotta 2021 kristallipalloistaan: Rokotusten onnistuminen ratkaisee, onko talouden suunta ylös vai alas. ₆)Tilastokeskus ⁷) Taloussanomat, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007913604.html **) Henkilöstöliikennetutkimus trafi.com
0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi