25.10.2021 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Paikallisratkaisut, Liikenneympäristö
Tuplasti näyttävyyttä suomen vilkkaimmalla rautatieasemalla
Yksi suomalaisten keskeisimpiä kulkureittejä on Helsingin Rautatieasema, jonka kautta kuljetaan parhaimmillaan satoja tuhansia kertoja päivässä. Päärautatieaseman keskeisimmällä paikalla sijaitsee vaikuttavat ja näyttävät digitaaliset mediapintamme – The Grand Central Double.
Eliel Saarisen suunnittelema ja reilun 100 vuoden ikään ehtinyt Helsingin päärautatieasema on kävijämäärältään mitattuna Suomen vilkkain yksittäinen rakennus. Päärautatieasemaa pidetään yhtenä maailman kauneimmista rautatieasemista. Päärautatieasema on liikenteen solmukohta, jonka lävitse kulkee päivittäin jopa 250 000 kävijää.¹
The Grand Central Double kertoo brändisi viestin sekä paikallisille työmatkustajille että suuremmalle yleisölle valtakunnallisesti – asemalta kuljetaan viikoittain yli 60 kaupunkiin.
Suuri huomioarvo vaatii näyttävät mainosvälineet, ja siihen olemmekin panostaneet. Viestisi näkyy kirkkaasti kahdessa LED-näytössämme, jossa uusin teknologia mahdollistaa sekä animoinnit että reaaliaikaisen mainonnan.
NÄKYVYYSVAIHTOEHTOJA
Haluamme tehdä näyttävyydestä helppoa, ja siksi tarjoammekin käyttöösi erilaisia näkyvyyspaketteja:
THE GRAND CENTRAL FULL HORIZON – LUO ELÄMYS TAPETOIMALLA KIOSKIHALLI
The Grand Central Full Horizon kattaa yhteensä molemmat digitaaliset bannerit, sekä viisi staattista banneria. Tällä huikealla kokonaisuudella otat näyttävästi haltuun koko Rautatieaseman kioskihallin. Digitaalisilla bannereilla voidaan toteuttaa mainoksia liikkuvalla kuvalla, ajankohtaan sopivalla viestillä (day parts), sekä dynaamisilla mainoksilla, esimerkiksi säätilaan tai juna-aikatauluihin viitaten.
HE GRAND CENTRAL DOUBLE – VAIKUTA KAHDELLA SUURELLA DIGINÄYTÖLLÄ
The Grand Central Double kattaa molemmat rautatieaseman diginäytöt, jotka yhdessä mahdollistavat valtavan mainostilan Helsingin päärautatieaseman sisäseinällä. Kontakteja The Grand Centralin digitaalisille näytöille kertyy yhteensä noin 1,2 miljoonaa viikoittain.
Inspiroidu Caseista
Tutustu miten Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä ≫
Lähteet:
¹) Päärautatieasema
Jaa sisältö: