smart-city-3.jpg

Tutkimus ja trendit

Haluamme ymmärtää kuluttajakäyttäytymistä ja lisätä tietoisuuttamme ulkomainonnan vaikuttavuudesta. Tutkimme markkinaa, kuluttajien käyttäytymistä ja mainostajien kampanjoita jatkuvasti

tutkimusinfograafi1.png

Kampanjoiden optimointi

Tutkimme jatkuvasti mainospintojemme tavoittavia yleisöjä tietääksemme tarkemmin ketkä pintojamme katselevat ja milloin. Huolellisen analyysin kautta mahdollistamme asiakkaillemme yhä paremman mahdollisuuden tavoittaa haluttu kohderyhmä oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.

Yleisöt ja ympäristö

Pyrimme ymmärtämään kuinka kohderyhmämme käyttäytyvät, ajattelevat ja tuntevat paikoissa, joissa laitteemme sijaitsevat. Yksityiskohtainen ymmärrys ympäristön merkityksestä käyttäytymiseen auttaa räätälöimään kampanjasi niin, että mainontasi vaikuttavuus on huipussaan.

Mediakanavat

Tarjoamme monipuolisen valikoiman ulkomainospintoja, joilla kullakin on omat vahvuutensa eri kampanjatavoitteiden näkökulmasta. Kolme ulkomainonnan avaintavoitetta ”Vaikuta, tavoita, rakenna mainetta” mielessä pyrimme ymmärtämään mainospintojemme vahvuudet ja kuinka ne toimivat parhaiten muiden medioiden rinnalla.

Tutkimuksemme

Digitaalinen ulkomainonta tukee brändin maineen rakentamista

Mistä rakentuu brändi? Cog Researchin suorittaman tutkimuksen (2015) mukaan brändien kuuluisuus kuluttajien mielissä rakentuu neljän eri teeman ympärille; tunnetason merkityksellisyys, luovuus, ikonisuus sekä näkyvyys ja puhuttelevuus. Kaikki nämä teemat linkittyvät yhteen brändin maineikkuuden kautta. Lue lisää…

tutkimus3.jpg

Consumer Connection System ja Ulkomainonta

Ulkomainonta saa aikaan harkintaa ja ostopäätöksiä. Dentsu Aegis Networkin kanssa toteutettu ulkomainonnan kohderyhmäajo paljastaa ulkomainonnalle otollisimmat kohderyhmät. Lue lisää…

csskuva.jpg

Kauppakeskusmainonta puhuttaa ja ohjaa ostamaan

Kauppakeskukset ovat sosiaalinen ympäristö, jossa mainonta kohdataan positiivisessa mielentilassa. Lue lisää…

kauppakeskustutkimus-kuva-1.jpg

Mainonta ruokakaupassa ohjaa ostopäätöksiä

Supermarketit ovat mainostajalle ideaali ympäristö tavoittaa kuluttajat säännöllisesti. Lue lisää…

store1-ratkaisut.jpg

Ostopolkuajattelu toimii myös ulkomainonnassa

Millward Brown teettämän tutkimuksen mukaan (2015) ulkomainonnalla on muun mainonnan tehoja nostava vaikutus kuluttajan ostopolun varrella. Koontitutkimus perustuu 150 eurooppalaiseen case tutkimukseen. Lue lisää…

ostopolkuuu.jpg

Työkalut

Tutkimustieto on merkittävä osa onnistunutta mainoskampanjaa. Sen takia me Clear Channelilla olemme investoineet erilaisiin työkaluihin, joiden kautta pystymme tuottamaan asiakkaillemme tärkeää tietoa ja varmistamaan, että he saavat kaiken hyödyn irti mediapanostuksestaan.

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia sales@clearchannel.fi