Uusi vuosi − uudet kujeet
Isoilla digitaalisilla näytöillämme pystyt puhuttelemaan suurta yleisöä sekä kasvattamaan brändisi tunnettuutta tehokkaasti. Premium-mainospaikoillemme voidaan tavoittaa kuluttajat monipuolisesti erilaisilla huomiotaherättävillä ja moderneilla ratkaisuilla.
Näyttöjen digitaalisuutta voidaan hyödyntää luovasti dynaamisissa kampanjoissa. Dynaaminen kampanja herättää ohikulkijan huomion esimerkiksi ajankohdan mukaan vaihtuvalla tai vuorovaikutteisella sisällöllä.
Aloita siis uuden vuoden markkinointikampanjasi isosti ja näyttävästi kaupungin näkyvimmillä mainospinnoilla!
Ps. Muista vuodenvaihteen kausietumme, joka koskee myös isoja digitaalisia pintojamme.

”Monimediakampanjoissamme tähtäämme siihen, että katsojat löytävät mainontamme monipuolisesti juuri siellä, missä he ovat alustoista riippumatta. Ulkomainonta on näyttävä keino tuoda mainontaamme sinne, missä suomalaiset liikkuvat päivittäin”, kertoo markkinointipäällikkö Anssi Paloposki Nelonen Medialta.
Lue lisää Nelonen Median dynaamisesta ulkomainoskampanjasta The Wall-pinnallamme.
