86 %
suomalaisista kertoo kiinnittäneensä huomiota ruokakaupassa näkyvään mainontaan. (6
Päivittäistavaramarkkina ja kuluttajakäyttäytyminen ovat keskellä muutosta – muutos on mahdollisuus, ja aktiivisella markkinoijalla onkin nyt poikkeuksellinen tilaisuus nostaa tuotteensa kuluttajien tietoisuuteen. Store Digital -myymälämediamme vaikuttaa S-ryhmän kaupoissa juuri ostopäätöksen hetkellä.
*Osuudet (2018): S-ryhmä (63 %), K-ryhmä (38 %), Lidl (25 %).
Tietokanta: Kantar Mind, tammi-kesä 2018. Päivittäistavarat. Kohderyhmä: Väestö 15-74, est. 3 801 000.
suomalaisista kertoo kiinnittäneensä huomiota ruokakaupassa näkyvään mainontaan. (6
tuotevalinnoista tehdään vasta kaupassa. (6
kertoo myymälässä olevien mainosten vaikuttavan ostopäätökseen. (7
vastaajista kertoo ostaneensa jonkin myymälänäytöllä mainostetun tuotteen. (6
Store Digital -verkosto kokonaisuutena⁴:
Store Digital -verkostomme tavoittavuus on ainutlaatuinen.
Tutustu miten luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen »
S-ryhmän kauppojen yhteydessä vaikuttava Store Digital -myymälämediamme muistuttaa tehokkaasti brändistäsi oikealla hetkellä:
Mitä mainostajan pitää muistaa suunnitellessaan ulkomainontaa? Miksi mainostaa ulkona? Lue kootut vinkkimme ja inspiroidu! »
Millainen mainos toimii Store Digital -verkostossa? »
Katso Store Digital -verkoston menneitä toteutuksia kuvapankistamme ja inspiroidu »
Miksi kannattaa mainostaa kaupan sisällä? Mitkä kiinnostavat trendit vaikuttavat
ruoka- ja päivittäistavara-alaan? Miten kuluttajat asioivat päivittäistavarakaupassa ja mitkä muutostrendit ovat valoillaan?
Lataa oppaamme aiheista ja inspiroidu »
Mainosratkaisumme sijaitsevat siellä missä kuluttajat liikkuvat. Tarjoamme käyttöösi tavoittavan mainosverkoston sekä monipuoliset ja näyttävät mainospinnat. Kysy meiltä lisätietoja!
Olemme valmiita auttamaan eri näkyvyysmahdollisuuksissa. Inspiroidu eri vaihtoehdoista ja keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisuista saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen.
Lähteet:
1) Kantar Mind 2021. Ulkomainonnan mittaaminen ja tulokset 2018-2020
3) Tilannekatsaus, Clear Channel. Monia eri lähteitä. https://www.clearchannel.fi/clearnews/tilannekatsaus-ulkomainonnan-tavoittavuudet
4) Luvut päivitetty 10.3.2022. S-ryhmä.
5) Päivittäistavarakauppa ry. Julkaisu 2021.
6) Consumer Compass Oy. Clear Channel. Ostopolkututkimus 2018. Kohderyhmä: N1040, Väestö 18-69
7) Tietokanta: Kantar Mind, tammi-kesä 2018. Päivittäistavarat. Kohderyhmä: Väestö 15-74, est. 3 801000
0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi