Kuluttajakäyttäytyminen muuttuu – näin varmistat paikkasi ostoskorissa

Store Digital myymälämedia ulkomainonta 2

Tavoita kuluttaja juuri ostopäätöksen hetkellä

Store Digital -myymälämediamme sijaitsee S-ryhmän kaupoissa, joissa myös suomalaiset pääasiallisesti asioivat.* Varmista brändisi näkyvyys juuri ostopäätöksen äärellä hetkenä, jona ostoskorin sisältöä harkitaan tavanomaista enemmän.

Päivittäistavaramarkkina ja kuluttajakäyttäytyminen ovat keskellä muutosta – muutos on mahdollisuus, ja aktiivisella markkinoijalla onkin nyt poikkeuksellinen tilaisuus nostaa tuotteensa kuluttajien tietoisuuteen. Store Digital -myymälämediamme vaikuttaa S-ryhmän kaupoissa juuri ostopäätöksen hetkellä.

Tehokas, digitaalinen mainoskeino kauppojen sisällä

*Osuudet (2018): S-ryhmä (63 %), K-ryhmä (38 %), Lidl (25 %).
Tietokanta: Kantar Mind, tammi-kesä 2018. Päivittäistavarat. Kohderyhmä: Väestö 15-74, est. 3 801 000.

Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja

Store Digital: todistetusti tehokas keino vaikuttaa ostopäätökseen

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Website/Images/Gallery/Store-digital/coca-cola-finland-store-prisma-2-1280x720-c-default.jpg

86 %

suomalaisista kertoo kiinnittäneensä huomiota ruokakaupassa näkyvään mainontaan. (6

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store_Digital_uutiskirje.jpg

67 %

tuotevalinnoista tehdään vasta kaupassa. (6

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store-Digital-mediapinta-l%C3%A4hikuva.jpg

63 %

kertoo myymälässä olevien mainosten vaikuttavan ostopäätökseen. (7

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store-Digital-mediapinta-1.jpg

44 %

vastaajista kertoo ostaneensa jonkin myymälänäytöllä mainostetun tuotteen. (6

Tavoita kuluttajat ja tee vaikutus ostohetkellä

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store-Digital-verkoston-mediapinta.jpg

Store digital -verkosto tavoittaa

Store Digital -verkoston peitto kattaa S-ryhmän myymälöistä runsas 56 %⁴ ja Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet tavoittavat viikon aikana 85 % suomalaisista¹, mikä tekee S-ryhmän kaupoista parhaiten tavoittavan päivittäistavarakauppaverkoston.
 

Store Digital -verkosto kokonaisuutena⁴:

  • +48 miljoonaa viikkokontaktia valtakunnallisesti
  • 13 osuuskauppa aluetta
  • +1350 mediapintaa parhaimmilla paikoilla
    • 51 Prismaa
    • 220 S-marketia
    • 131 Alepaa
    • 131 Salea
    • 1 Sokos
Tavoita kuluttajat ostohetkellä Store Digital -verkostolla, joka kattaa yli 100 kaupunkia ympäri Suomen.
 
 
 
 
https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store-Digital-verkosto-mediapinta.jpg

Herätä huomiota ja tee vaikutus!

Store Digital -verkostomme tavoittavuus on ainutlaatuinen. 

Lue miten 3 Kaveria hyödynsi mainonnassaan Store Digital -verkostoa ja tavoitti kuluttajan ostopäätöksen hetkellä »

Tutustu miten luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen »

S-ryhmän kauppojen yhteydessä vaikuttava Store Digital -myymälämediamme muistuttaa tehokkaasti brändistäsi oikealla hetkellä:

  • 86 % kiinnittää huomiota ruokakaupassa näkyvään mainontaan⁴
  • 44 % on ostanut digitaalisessa myymälämediassa mainostetun tuotteen⁴.
  • Myymälämainonta on tehokkain kaupan sisällä oleva mainoskeino: 63 % kertoi myymälässä olevien mainosten vaikuttavan ostopäätökseen⁵.

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Clear_Channel_Store%20Digital_ajankohtaista-1.jpg

Ulkomainonnan suunnittelun muistilista

Mitä mainostajan pitää muistaa suunnitellessaan ulkomainontaa? Miksi mainostaa ulkona?  Lue kootut vinkkimme ja inspiroidu! »

Millainen mainos toimii Store Digital -verkostossa? »

Katso Store Digital -verkoston menneitä toteutuksia kuvapankistamme ja inspiroidu »

Miksi kannattaa mainostaa kaupan sisällä? Mitkä kiinnostavat trendit vaikuttavat
ruoka- ja päivittäistavara-alaan? Miten kuluttajat asioivat päivittäistavarakaupassa ja mitkä muutostrendit ovat valoillaan?
Lataa oppaamme aiheista ja inspiroidu »

HYÖDYNNÄ STORE DIGITAL -VERKOSTON MAHDOLLISUUDET

Store Digital on laaja myymälämediaverkosto, jonka avulla voit tavoittaa asiakkaat niin Helsingissä kuin Rovaniemelläkin. FMCG-mainostajan tarpeisiin kohdistettu ainutlaatuinen päivittäistavarakaupan verkosto mahdollistaa puhuttelun myymälän sisällä – siellä missä ostopäätökset tehdään.

Mainosratkaisumme sijaitsevat siellä missä kuluttajat liikkuvat. Tarjoamme käyttöösi tavoittavan mainosverkoston sekä monipuoliset ja näyttävät mainospinnat. Kysy meiltä lisätietoja!

Olemme valmiita auttamaan eri näkyvyysmahdollisuuksissa. Inspiroidu eri vaihtoehdoista ja keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisuista saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen.


Lähteet:

1) Kantar Mind 2021. Ulkomainonnan mittaaminen ja tulokset 2018-2020

3)  Tilannekatsaus, Clear Channel. Monia eri lähteitä. https://www.clearchannel.fi/clearnews/tilannekatsaus-ulkomainonnan-tavoittavuudet

4) Luvut päivitetty 10.3.2022. S-ryhmä.

5)  Päivittäistavarakauppa ry. Julkaisu 2021.

6) Consumer Compass Oy. Clear Channel. Ostopolkututkimus 2018. Kohderyhmä: N1040, Väestö 18-69

7) Tietokanta: Kantar Mind, tammi-kesä 2018. Päivittäistavarat. Kohderyhmä: Väestö 15-74, est. 3 801000

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi